דודתה של אימי רוצה להעביר לי ללא תמורה את דירת מגוריהם היחידה. הבנתי שהיא תהיה פטורה ממס שבח, אך האם אני אהיה חייבת במס רכישה? (יש לי דירת מגורים נוספת). איך ניתן לחשוב, בהיעדר תמורה בפועל?
עושים שיערוך. אומדן. פחות או יותר כמה נמכרות דירות דומות באזור. ניתן לפנות למתווך מהאזור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצן שלום, שאלתך ספציפית ואינה מתאימה למענה במסגרת הפורום הרחב. נדרשים פרטים נוספים ע"מ להשיבך כהלכה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה