שלום רב, גרושתי נפטרה והורישה לשלושת ילדינו את הדירה. האם הם חייבים להעביר בעלות על שמם בטאבו לפני מכירת הדירה? השאלה נשאלת מכיוון שאם תהיה דירה רושמה על שמם, לא יוכלו בעתיד לקבל משכנתה.. בברכה, יקיר.
בלי קשר לשאלת המשכנתא- את הדירה ניתן יהיה למכור רק לאחר העברה ע"ש הילדים או לחילופין שהדירה תימכר ולאחר מכן תעבור על שם הילדים. הסיבה היא כי כנראה הקונה ירצה לרשום הערת אזהרה ובלי העברה על שם הילדים לא ניתן יהיה לרשום הערת אזהרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה