יש לי נכס עליו קיים אישור זכויות במנהל ואנו רוצים לבצע רישום של הזכויות בטאבו על מנת להתנתק מנהל, אני ראיתי שיש אופציה של העברה ללא תמורה ועם תמורה? אשמח להרחבה
יהודה שלום,
לדעתי יש ערוב בין מונחים, הקניית בעלות נעשית מול המנהל בהתאם לכללי המנהל, עסקה של העבר הזכויות בנכס לאחר יכולה להיות בתמורה או שלא בתמורה, אשמח לעמוד לרשותכם במתן מענה נוסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמנון שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורים לילדים עשויה להיות פטורה ממס שבח ומס רכישה מופחת של 1/3 משווי המכירה (נגזר משווי התמורה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי). באשר לשאלותייך הפרטניות - מוזמן לי...
המשך תשובה