ברשותי 2 דירות, דירה אחת ברצוני לרשום על שם שלשת ילדיי , איזה מיסים עליי לשלם, לילדיי דירה משלהם האם הרישום על שמם יגרום להם לשלם מס שבח על הדירה הפרטית שלהם במידה וירצו למכור? האם יש להם פטור ממס שבח על הדירה שרשמתי על שמם? תודה
השאלה היא מעט מורכבת.
אנא פנה לייעוץ פרטני מתאים. אתה יכול לפנות אליי ישירות באמצעות הטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורית שלום, ישנן מספר דרכים ע"מ להסדיר את המבוקש על ידך. הסכם ממון בהחלט מומלץ. מוזמנת ליצור קשר טלפוני ראשוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל ...
המשך תשובה