ברשותי 2 דירות, דירה אחת ברצוני לרשום על שם שלשת ילדיי , איזה מיסים עליי לשלם, לילדיי דירה משלהם האם הרישום על שמם יגרום להם לשלם מס שבח על הדירה הפרטית שלהם במידה וירצו למכור? האם יש להם פטור ממס שבח על הדירה שרשמתי על שמם? תודה
השאלה היא מעט מורכבת.
אנא פנה לייעוץ פרטני מתאים. אתה יכול לפנות אליי ישירות באמצעות הטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה