ברצני להעביר חלק מדירה בבעלותי לבן של בת זוגתי שהיתה 45 שנה ונפטרה ללא תמורה! מאחר ויש לו דירה האם עליו לשלם מס רכישה
אם יש ברשותו דירה הוא יצטרך בכל מקרה לשלם מס רכישה. צריך לציין שלא ברור אם הילד אומץ כדין אם לאו. באם כן הוא ישלם 1/3 מ-8% מהשקל הראשון של שווי הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה