בשנת 1993 אמא נתנה את הדירה מתנה לי ולאחותי בחלקיות של 50% 50% כעבור 12 שנה בשנת 2005 אני החלטתי להחזיר לאימי חזרה 255/1000 ללא תמורה,נכון להיום 2019 יש ברשותי 245/1000 לאימי255 ולאחותי 500 שאלתי איך מבחינת החוק אפשר להעביר לי חזרה את 255/1000 שהעברתי לאימי מחכה לתשובה
לבצע עיסקת העברה.
יכול להיות שאלות מרשות המיסים מדוע נעשה מכר חוזר שני במספר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום, העברת דירה מהורה לילד ללא תמורה פטורה ממס שבח. מס הרכישה הוא 1/3 משווי המכירה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שלבנך אין דירה בבעלותו, אזי הוא יהיה זכאי למדרגות מס רכישה של דירה י...
המשך תשובה