בני רוצה לתת לי דירה במתנה ללא תמורה. יש לי דירה משלי על שמי, האם יש מס כלשהו שאני אצטרך לשלם? תודה מראש
אם כבר יש לך דירה את תיובי במס רכישה בשיעור 1/3ממס הרכישה הרגיל. החל מהשקל הראשון של שווי הדירה.
זה כ 2.7%(1/3 מ8%) משווי הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רועי שלום, בהעברה ללא תמורה מהורים לילד אכן צפוי להיות פטור ממס השבח, מס הרכישה צפוי להיות 1/3 משווי המכירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות דירה שניה). לשאלתך אם נכון לקבלה במתנה כיום או ...
המשך תשובה