בני רוצה לתת לי דירה במתנה ללא תמורה. יש לי דירה משלי על שמי, האם יש מס כלשהו שאני אצטרך לשלם? תודה מראש
אם כבר יש לך דירה את תיובי במס רכישה בשיעור 1/3ממס הרכישה הרגיל. החל מהשקל הראשון של שווי הדירה.
זה כ 2.7%(1/3 מ8%) משווי הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום, שאלתך זהה לשאלה שנשאלה מטה, אשמח להשיב שוב: ככלל, עורכים הסכם/תצהירי מתנה ובהתאמה גם את כל הפרוצדורה הנלווית (לדוג`, דיווח למשרדי מיסוי מקרקעין). לשאלתך בעניין זהות מקבל המתנה : יש הבדל...
המשך תשובה