להורים שלי היה רצון שאחותי העורכת דין לא תצליח לבטל צוואה שבה הם הורישו לי את דירת מגוריהם, אבל גם לא רצו להעביר בחייהם אלי את הדירה, אז הם פתחו foundation במדינת ליכטנשטיין, יצרו נאמנות ורשמו משכנתא לטובת שם ה foundation שמשמש כגוף נאמן ואותי הם רשמו כנהנית. בנסח הטאבו רשום משכנתא לטובת ה foundation מתחת לבעלות של ההורים שלי בדירה. מה המשמעות המשפטית של זה ? ונניח שאחותי תחכה שההורים שלנו ימותו כדי לזייף צוואה מזוייפת על פיה אנחנו יורשת ביחד את הדירה שווה בשווה, אז האם המשכנתא שרשומה לטובת ה foundation תעזור לי ?
השאלה הינה מורכבת מכדי לענות עליה בפורום זה. יש לראות את המסמכים נסח הטאבו ולברר את הסיטואציה לעומקה.
ככל ואת מעוניינת אנא צרי קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה