שלום וברכה היה מכרז של מנהל מקרקעי ישראל שהיה אפשרי שכל אחד יתמודד על מגרש אחד. אני רציתי שני מגרשים ולכן בקשתי מאחי שיתן הצעה, זכינו שנינו במכרז ואני שלמתי על המגרשים של שנינו. האם יש דרך להמנע או להפחית את המס רכישה הכפול שאני אצטרך לשלם בעברת המגרש על שמי?
על פי שאלתך אתה לא אמור לשלם מס רכישה כפול. פנה אליי באופן פרטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה