שלום, ברצוני לשאול אם יש דרך לבטל את מס השבח שחל עלי בעת מכירת הדירה. הדירה נקנתה לפני שנתיים וחצי, ואני מתגוררת בה כל התקופה הזו, אין לי כמעט הכנסות נוספות, ועכשיו ברצוני לקנות דירה אחרת למגורים. (זו דירתי היחידה!) הדירה נקנתה על ידי בכספי ירושה מסבתי, אך אינני רשומה בצו ירושה, אלא אבי ואחיו. נאמר לי שבגלל זה הדירה נחשבת כדירת מתנה. אשמח לדעת אם יש משהו שניתן לעשות, תודה, לילי
קיימות אפשרויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה