היי יש לי דירה בבעלותי שנרכשה בשנת 2002. לפני כשנה רכשתי דירה נוספת והתחייבתי למכור את דירתי הראשונה בתוך 18 חודשים על מנת להיות זכאי למס רכישה מופחת עבור הדירה האחרונה שנרכשה. שאלתי היא, האם במידה ואעביר לאחותי ללא תמורה את הדירה הראשונה אהיה עדיין זכאי להטבה של מס רכישה מופחת ( בגין הדירה שנרכשה לפני שנה) האם העברה ללא תמורה נחשבת כעסקת מכירה לכל דבר ועניין מבחינת רשויות המס ? תודה
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה