ש לי דירה משלי בטאבו, מה הדין בעניני מיסוי לגבי קבלת דירה נוספת מאחי במתנה? האם חל עלי מס מסוים או שהדירה עוברת על שמי ללא כל מס? תודה רבה
מס רכישה בשיעור 1/3- מקבל הדירה.
מס שבח- תלוי באופן בו הגיע הדירה לידי המעביר (קנייה/ירושה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שושי שלום, הדבר אכן אפשרי, אך יש להסדיר כהלכה את אופן הרישום על מנת להבטיח שהמתנה אותנטית. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה