ש לי דירה משלי בטאבו, מה הדין בעניני מיסוי לגבי קבלת דירה נוספת מאחי במתנה? האם חל עלי מס מסוים או שהדירה עוברת על שמי ללא כל מס? תודה רבה
מס רכישה בשיעור 1/3- מקבל הדירה.
מס שבח- תלוי באופן בו הגיע הדירה לידי המעביר (קנייה/ירושה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה