שלום, דודתי העבירה דירה על שמה לאימי במתנה אם הדודה רוצה את הדירה בחזרה האם אימי צריכה לחתום על מסמך כלשהו כדי להחזיר את הדירה לדודה או שזה הליך שהדודה עושה בעצמה ללא קבלת רשות מאימי? תודה
ברור שאינך צריכה לחתום על מסמכים וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה