שלום אני בתהליך בניה בית צמוד קרקע (אין עדיין טופס 4) ויש לי גם דירה נוספת כרגע מושכרת.אני רוצה לתת למתנה 50% מהדירה מושכרת לבת שלי שבדיוק התחתנה אבל היא לא תגור בדירה הזאת. האם עסקה זאת תהיה פטורה ממס שבח וממס רכישה? ואם יש משמעות מתי לעשות זאת:לפני קבלת טופס 4 או אחרי? והאם היא חייבת לגור בדירה זאת בשביל לקבל בעתיד גם פטור ממס שבח?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה