שלום אני בתהליך בניה בית צמוד קרקע (אין עדיין טופס 4) ויש לי גם דירה נוספת כרגע מושכרת.אני רוצה לתת למתנה 50% מהדירה מושכרת לבת שלי שבדיוק התחתנה אבל היא לא תגור בדירה הזאת. האם עסקה זאת תהיה פטורה ממס שבח וממס רכישה? ואם יש משמעות מתי לעשות זאת:לפני קבלת טופס 4 או אחרי? והאם היא חייבת לגור בדירה זאת בשביל לקבל בעתיד גם פטור ממס שבח?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה