שלום רב. אמי רוצה להעביר לי דירה בבעלותה. על הדירה יש משכנתא גדולה. רשמתי כבר הערת אזהרה בטאבו לגבי המתנה. איני יכול לרשום בעלות ללא הסכמת הבנק להבנתי, ואני מעדיף שאמי תמשיך לשלם את המשכנתא. השאלה היא האם הערת אזהרה שמפרטת שהיתה כאן העברה במתנה (ואני גם גר בדירה עם בני משפחתי) משמעה כמו בעלות על הדירה לכל ענין? במידה וכן- למה אני צריך לרשום בעלות במקום להסתפק בהערת האזהרה בטאבו? תודה מראש.
עיסקה במקרקעין מסתיימת ברישום. הערת אזהרה הינה כלפי אנשים אחרים שאומרת שנעשתה כאן עיסקה ושהם צריכים לבדוק אותה אבל טרם נסתיימה העיסקה ברישום.
מעט בעייתי לתת תשובה על שאלה מהסוג הזה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום, שאלתך זהה לשאלה שנשאלה מטה, אשמח להשיב שוב: ככלל, עורכים הסכם/תצהירי מתנה ובהתאמה גם את כל הפרוצדורה הנלווית (לדוג`, דיווח למשרדי מיסוי מקרקעין). לשאלתך בעניין זהות מקבל המתנה : יש הבדל...
המשך תשובה