שלום אני מעוניינת להעביר את הדירה שבבעלותי לבן שלי בן 27. האם אוכל אחרי תקופה מסויימת להחזיר אלי את הנכס לבעלותי. זאת אומרת לרשום שוב את הנכס על שמי בלבד? ותוך כמה זמן אפשר להחזיר?
אםשרי בנסיבות מסוימות. רשויות המס לא אוהבות את זה. אבל חוקית זה מותר.
את יכולה ליצור עמי קשר לייעוץ משפטי פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה