יש לי דירה בבעלותי מזה עשר שנים. בימים האחרונים הועברה אליי דירתה של אימי במתנה. האם אני זכאי למס רכישה מופחת באם אני מוכר את דירת המתנה תוך 24 חודשים מיום המתנה? תודה מראש
למס רכישה מופחת?
אולי למס שבח.
מס רכישה מופחת לא תהיה זכאי כי יש בבעלותך כבר דירת מגורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה