קיבלתי לפני שנתיים דירה קטנה ללא תמורה מאימי , אמא קנתה אותה ב1988 בסכום של 31 אלף שח , אם כיום אני רוצה למכור את הדירה בסכום של כ 550 אלף שח , מה גובה המס שבח ומכירה שאני יצטרך לשלם ?
אני עורך חישוב מס שבח רק ללקוחות המשרד. אני כן יכול לומר שבסיכוי גבוה תוכל להיות זכאי לחישוב מס מוטב (לינארי) ולחסוך ממון רב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה