ברשותי שתי דירות אחת מגורים שניה להשקעה, עקב גירושים צריך למכור. ההשקעה נקנתה ב2008 המגורים ב2010 האם אוכל לקבל פטור במצב שאת ההשקעה אעביר במתנה לבת? ואז אשאר עם דירה אחת? יש לציין שזה צריך להיות מבוצע בחודש הקרוב
מאחר וביום 1.1.114 היית בעל 2 דירות לא תוכל למכור את 2 בפטור מלא ממס.
קיימות מספר אפשרויות להתגבר על כך. באם אתה מעוניין אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני על מנת לקבוע פגישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה