לפני 13 שנה אחי העביר לי דירה אני לא יודעת כמה היא היתה שווה בזמנו, אני עכשיו רוצה למכור אותה, מה המס שאצטרך לשלם בגין המכירה? תודה ויום טוב
האם זו דירתך היחידה?
אם כן אזי בסביררות גבוהה שלא תשלמי מס.
אם לא-המס יהיה נגזרת של המחיר בו אחיך קנה לבין המחיר שתמכרי. לביצוע. חישוב יש צורך בנתונים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה