אני מחזיקה ב-60 אחוז בדירת יחיד שקיבלתי מהורי ללא תמורה כעט הם מוסרים לי 20 אחוז נוספים תשלום מס רכישה לפי ערך הדירה לעסקאות שנעשו או לפי סימולטור מיסוי דירה שלישית ? תודה
בגדול אם זו אותה הדירה, וזו דירתך היחידה ץוכלי לציין שזו דירה יחידה והמיסוי בהתאם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברם שלום, בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו ישנו פטור ממס שבח וחבות של 1/3 מס רכישה (מאחר שלבנך אין דירה נוספת בבעלותו, חישוב ה1/3 יהא על פי מדרגות דירה יחידה וייתכן שלא יהיה חיוב או חיוב מינורי, תלוי ...
המשך תשובה