שלום.יש דירה בבעלותי ואני בודק אפשרות לרשום אותה על שם הבת שלי.הבת חיה עם בן זוג ללא נישואין ולהם ילד משותף.אין דירה בבעלותם.שאלתי שאם מסיבה כלשהיא הבת והבן זוג ייפרדו מה יהיה גורל הדירה שרשמתי על שם בתי.בתודה ישראל
שאלתך מורכבת ודורשת ייעוץ משפטי מעט יותר רציני מתשובה בפורום זה.
אתה יכול לפנות אליי בפרטי לצורך תיאום פגישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה