חמי מעביר לי ולבעלי מחצית מזכויות במגרש בבעלותו, אני מבצעת העברת זכויות הן במינהל והן בטאבו השאלה האם אני יכולה לקחת משכנתא על החלק המועבר ולשעבד רק את מחצית מהזכויות המועברות או שאני חייבת לבצע פרצלציה?
מציע לך לפנות לבנק למשכנתאות ממנו את רוצה לקחת משכנתא ולברר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום, העברת דירה מאם לבנה ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות אלייך). באשר לשאל...
המשך תשובה