שלום וברכה למנהל הפורום אני ועוד שני אחי קיבלנו מהורינו במתנה מגרש עם המבנה בו הם גרים עדיין המגרש הועבר בטאבו לשלושתינו,כאשר לכל אחד מאיתנו יש 33.3% חלק במגרש ברצונינו לפצל את המגרש ל3 , שאלתי היא במה זה כרוך? איך מחשבים עלויות? תודה מראש שמעון
תלוי אם המגרש הינו "טאבו" או מינהל". בגדול יש לעשות פרצלציה להגיש תשריטים ואולי אף לשלם מיסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, העברת דירה במתנה מבת להוריה יכול שתהיה פטורה ממס שבח ובחבות של 1/3 מס רכישה משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי בהתאם למדרגות המס הרלוונטיות (במקרה שלך, דירה יחידה). נדרש לע...
המשך תשובה