שלום לעו"ד טשקורי אשה מבוגרת גרה עם בנה אשתו וילדיו במשך הרבה שנים בדירה שלה, לאשה הזו יש עוד ילדים בוגרים, האם בעת לכתה של האשה הזו לעולמה, מבלי שהשאירה צוואה, האם הדירה תישאר מכח החוק רק לבנה שגר עמה. תודה, כוכי
לא- הדירה תחולק על פי חוק הירושה. בהתאם למקרה שתיארת תחולק בין היורשים הילדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גלעד שלום, העברת דירה מהורה לילדו ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות הרלוונטיות - אם מדובר בדירתו היחידה של...
המשך תשובה