שלום רב. הבאתי תצהיר העברה ללא תמורה חתומים ע"י עו"ד ל חב' עמידר. ב חב' עמידר קיימת חותמת -"נאמן במקור". פקידה של סניף עמידר לקחה מקור ונתנה לי עתק ללא חותמת של חב' עמידר-" נאמן במקור". האם היא עשתה נכון? האם תצהיר העברת זכויות ללא תמורה -זה משפטי ? אשמח על התשובה המהירה. תודה מראש, נלי
גשי שוב לעמידר שיתנו לך נאמן למקור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום, שאלתך פרטנית ולא ניתן להשיב עליה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה אישית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה