אני יודע שאם אני מוכר דירה יחידה שקיבלתי אותה במתנה (ללא תמורה), אז אחרי הצינון (נניח 4 שנים) אני זכאי לפטור ממס שבח. אולם, נניח שאני אמכור את הדירה, היא לא תהיה דירה יחידה, האם כאשר תסתיים תקופת הצינון אוכל לקבל פטור ממס שבח למרות שבאותו רגע הדירה אינה דירה יחידה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה