אבקש את חוות דעתכם לגבי המיסים החלים (אם בכלל) על העברת מגרש ללא תמורה לצאצאים והאם יש הבדל בין מגרש עם היתר בניה בתוקף למגרש ללא היתר או עם היתר בניה שפג תוקפו, לתשובתכם אודה, אילון
פטור ממס שבח. שליש מס רכישה. קיים סיכוי להיטל השבחה.
אין הבדל מבחינת המיסוי במקרה של היתר בנייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארי שלום, האם העברת זכויותיך בנכס תהא ללא תמורה? במתנה? ככל שכן, יש לבחון את זהות המורישים (הוריכם) ואז ייתכן שניתן יהיה לקבל פטור ממס שבח בקשר עם העברה זו. לעניין מס הרכישה בהעברה ללא תמורה גם כן צפ...
המשך תשובה