אני מעוניין להעביר לבת שלי את דירתי ללא תמורה. הדירה שווה 4.7 מיליון. יש פטור ממס שבח על העברה לבת ללא תמורה. השאלה שלנו: האם הפטור חל גם על החלק שמעל 4.5 בהעברה ללא תמורה או שעל החלק הזה צריך לשלם מס ?
שלום רב,
בהעברה ללא תמורה אין תקרת שווי לפטור. כלומר ללא קשר לשווי הנכס - יש פטור מס שבח.
אשמח לסייע בעסקה,
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצן שלום, שאלתך ספציפית ואינה מתאימה למענה במסגרת הפורום הרחב. נדרשים פרטים נוספים ע"מ להשיבך כהלכה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה