שלום רב לעו"ד אורי טשקורי, הנני רוצה לתת לבני לגור בדירה שניה שהיא בבעלותי מבלי להעביר אותה על שמו בטאבו ומבלי לקבל ממנו תמורה עבור השכירות, האם אפשרי הדבר או שיש צורך לעשות בכל זאת הסכם שכירות עם מחיר למשל של 1 ש"ח בחודש. תודה והכבוד רב, חוליו
תמיד עדיף הסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברם שלום, בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו ישנו פטור ממס שבח וחבות של 1/3 מס רכישה (מאחר שלבנך אין דירה נוספת בבעלותו, חישוב ה1/3 יהא על פי מדרגות דירה יחידה וייתכן שלא יהיה חיוב או חיוב מינורי, תלוי ...
המשך תשובה