שלום רב, 2 שאלות בבקשה: 1. אם רוצים לטעון על התיישנות תביעה על דירה שעברה רישום בטאבו אשר ניתנה כמתנה, האם תקופת ההתיישנות היא כמו על מקרקעין 25 שנה, או שאפשר לטעון 7 שנים כמו על מה שאינו מקרקעין. 2. האם בכלל ניתן על פי חוק לבטל מתנה על דירה שעברה רישום בטאבו לפני 20 שנה ללא התנייה?
מאוד בעייתי לבטל מתנה שניתנה ללא תהניה לפני 20 שנה. מאוד. צריך ראיות ברורות וחדות לתרמית וכו' וצריך טענות טובות לעניין השינוי/התיישנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה