שלום רב, 2 שאלות בבקשה: 1. אם רוצים לטעון על התיישנות תביעה על דירה שעברה רישום בטאבו אשר ניתנה כמתנה, האם תקופת ההתיישנות היא כמו על מקרקעין 25 שנה, או שאפשר לטעון 7 שנים כמו על מה שאינו מקרקעין. 2. האם בכלל ניתן על פי חוק לבטל מתנה על דירה שעברה רישום בטאבו לפני 20 שנה ללא התנייה?
מאוד בעייתי לבטל מתנה שניתנה ללא תהניה לפני 20 שנה. מאוד. צריך ראיות ברורות וחדות לתרמית וכו' וצריך טענות טובות לעניין השינוי/התיישנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה