אני ואחי גרים יחד בבית ששייך חצי לי וחצי לו אני לא מעוניין להמשיך לגור איתו ואני רוצה להשכיר את הבית והוא לא מה עושים במצב הזה
או שצד אחד יעביר את הדירה למשנהו או שצד אחד ימכור את הדירה למשנהו ואם אין הסכמה אז הולכים לפירוק שיתוף דהיינו מכירה של הנכס וחלוקת התמורה בין 2 הצדדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בני שלום, שאלתך ספציפית וחסרים פרטים נוספים על מנת להשיב כהלכה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בברכה, דניאל...
המשך תשובה