שלום רב. ההורים שלנו נתנו דירה לי ולאחי במתנה חצי חצי בשנת 2016. ברצוני לקנות מאחי את החצי שלו - האם יש מגבלות כלשהם? יש לשלם מיסים?
אם הרכישה היא בכסף אזי זו לא העברה ללא תמורה ואם לא מועבר כסף אזי זו העברה ללא תמורה.
במקרה שלכם עם הנתונים שמסרתם- העברה ללא תמורה תהיה פטורה ממס שבח ותהיה חייבת במס רכישה 1/3 (שליש מהמס רכישה על חצי דירה).
אני מצע שתיצרו עמי קשר ותקבעו פגישה ואוכל לתת לכם תשובות ספציפיות יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מרגלית שלום, לשם מענה על שאלתך נדרשים פרטים נוספים רבים למענה ואינה מתאימה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה