שלום, ברשותנו דירה יחידה שאנו משכירים אותה ושוכרים תמורתה במקום אחר. אנו מעוניינים לבצע העברת מתנה בין בני זוג. האם גם במקרה כזה יש לשלם 3\1 משיעור מס הרכישה? הרי מדובר בדירה יחידה שאיננה עוברת את תקרת הפטור (כך, במקום שאחד מבני הזוג יהיה בעלים על 0.5 דירה, הוא יהיה בעלים של 100%). במידה ויש מס רכישה, כיצד הוא מחושב? תודה מראש, יצחק.
העברה ללא תמורה בין בני זוג הכרוכה בתשלום 1/3 מס רכישה.
אבל-ישנם דרכים להתגבר על השליש הזה
לא ניתן להרחיב במסגרת פורום זה.
מוזמן ליצור קשר בפרטי..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה