קניתי דירה וברצוני להעביר ( מתנה) לבתי אשר מתגוררת איתי בדירה. אין לה דירה משלה. האם תצטרך לשלם מס רכישה?
לכאורה כן. בשיעור 1/3 ממס הרכישה הרגיל.
יחד עם זאת מאחר ואין לה דירה וככל שהדירה הינה בשווי 1,570,000 ש"ח אזי תהיה פטורה ממס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארי שלום, האם העברת זכויותיך בנכס תהא ללא תמורה? במתנה? ככל שכן, יש לבחון את זהות המורישים (הוריכם) ואז ייתכן שניתן יהיה לקבל פטור ממס שבח בקשר עם העברה זו. לעניין מס הרכישה בהעברה ללא תמורה גם כן צפ...
המשך תשובה