הדירה הועברה לבת יחידה מעל 18 מהוריה . הבת גרה עם ההורים ואנו מממנים אותה עדיין. הילדה רוצה לתת להם השכירות של הדירה בכל חודש. האם יש בזה סיכון שהממסד יראה בזה עסקה מלאכותית. מה שהיא לא מבחינתנו כי גם ככה היא הבת היחידה ותהיה היורשת היחידה. אם זה בסדר והאם עדיף שהיא תעביר לנו השכירות או שהשוכר יכול להעביר לנו ישירות?
זה לא הפורום המתאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גלעד שלום, העברת דירה מהורה לילדו ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות הרלוונטיות - אם מדובר בדירתו היחידה של...
המשך תשובה