זוג שכרגע אין ברשותו דירה, החליט לקנות את דירתו הראשונה בקרוב ולרשום אותה על שם מישהו אחר, לתקופה של כמה שנים (ובינתיים לשלם את המשכנתא). ידוע שזה צעד מסוכן כלכלית, כי הדירה במשך כל הזמן הזה לא תהיה רשומה על שמם. יש דרך להתמודד/ לעקוף את הבעיה, כדי שחלילה הכסף והזכויות של הזוג לא יאבדו? תודה מראש.
ישנן דרכים. יחד עם זאת לא ניתן לפרט במסגרת מצומצמת זו. ככל ואתם מעוניינים ניתן לתאם פגישת ייעוץ לצורך קבלת ייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה