שלום רב קניתי דירה שניה באפריל 2019 ברצוני לתת את הדירה הישנה מתנה לבני אבל ההיתי שמח לדעת אם בני הימכור אותה בעוד חמש שנים הוא ישלם מס שבח ? כמובן בהיתחשב שהדירה ניתנה במתנה תודה מראש
ככל שזו תהיה דירתו היחידה והמצב המיסויי יישאר כפי שהוא היום, אזי לא- הוא לא ישלם מס שבח (אא"כ מחיר הדירה גבוה במיוחד)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורה לילדו צפויה להיות פטורה ממס שבח. באשר למס הרכישה - זה תלוי בנסיבות הפרטניות של בנך ובשווי הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי - ככלל, מס הרכישה החל בהעברות ללא תמו...
המשך תשובה