עו"ד אורי שלום רב. שאלתי היא האם בהעברת נכס בין אב לבנו ללא תמורה צריך אישור עירייה. תודה רבה ויום נפלא.
כן- צריך. יחד עם זאת שימו לב כי בעיסקת מתנה אין היטל השבחה וגם אם יש חיוב להיטל השבחה אזי הוא נדחה עד למימוש זכויות הבא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה