עו"ד אורי שלום רב. שאלתי היא האם בהעברת נכס בין אב לבנו ללא תמורה צריך אישור עירייה. תודה רבה ויום נפלא.
כן- צריך. יחד עם זאת שימו לב כי בעיסקת מתנה אין היטל השבחה וגם אם יש חיוב להיטל השבחה אזי הוא נדחה עד למימוש זכויות הבא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברם שלום, בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו ישנו פטור ממס שבח וחבות של 1/3 מס רכישה (מאחר שלבנך אין דירה נוספת בבעלותו, חישוב ה1/3 יהא על פי מדרגות דירה יחידה וייתכן שלא יהיה חיוב או חיוב מינורי, תלוי ...
המשך תשובה