אשמח להתייעץ בנוגע לדירה של הורי בעלי שנפטרו ממזמן והשאירו לחמשת ילדיהם דירה.אין צו ירושה כלשהו.. האחים החליטו למסור את הדירה לבעלי אך כעת רשומה על שמם של הוריו.. מה עליי לעשות על מנת להעביר בעלות? נאמר לי שעליי לפנות לבית דין הרבני לפתיחת תיק.. אשמח לעזרה והכוונה
יש להוציא צו ירושה ובמסגרת ההליך שהאחים יסתלקו לטובת בעלך. לטעמי לא נכון לפנות לרבני במקרה זה. יש לפנות לרשם לענייני ירושה.
את יכולה לפנות אליי טלפונית ואסביר לך במה הדברים כרוכים, עלויות וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה