שלום רב! יש ברשותי שתי דירות. אחת נמצאת בבניה ואחת בה אנחנו גרים. אני מעוניין להעביר לילדי את הדירה שאנו גרים בה כרגע ללא תמורה . גילאי ילדי הם 19 - 16 -12. והשאלה היא : האם אפשרי הדבר לרשום את כל ילדי כבעלים על הדירה או שרק את הילד הבוגר , וכשילדי האחרים יגיעו לגיל המותר בחוק תירשם הדירה גם על שמם לפי חוזה?
שלום יניב,
ברמה העקרונית ניתן להעביר דירה גם לילדים קטינים. אך צריך לעשות כן באישור בית משפט. יחד עם זאת אם מטרת ההעברה היא להיות במצב שתמוסו על הדירה שקניתם כדירה יחידה, אז העברת הדירה לקטינים לא תסייע לכם. יש פתרונות אחרים ואתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי לייעוץ נוסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה