שלום רב, אחותי שגרה בקנדה רוצה לתת לי דירה שקיבלנו בירושה מההורים שלנו במתנה. איך עושים את זה? היא גרה בחו"ל. תודה מראש
ניתן לעשות כן. אחותך תצטרך לחתום על מסמכים מסוימים בפני הקונסול. ניתן לפנות אליי באמצעות הטלפון המופיע באתר בכדי לקבל ייעוץ פרטני יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בני שלום, שאלתך ספציפית וחסרים פרטים נוספים על מנת להשיב כהלכה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בברכה, דניאל...
המשך תשובה