לפני כ6 שנים סבתא שלי נתנה לאבא שלי דירה במכר ללא תמורה ללא שום תנאי היא עשתה זאת על מנת למנוע סכסוכי ירושה עתידיים 6 שנים שהדירה היא על שם אבי בטאבו וכל המשפחה ידעה זאת לצערי הוא נפטר לפני כמה חודשים והדירה עברה אליי בירושה מהסיבה שאני בן יחיד ואבי היה גרוש וכרגע היא על שמי בטאבו ועכשיו אחים של אבא שלי וגם סבתא שלי רוצים לקחת לי את הדירה האם זה אפשרי בכל דרך שהיא?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גלעד שלום, העברת דירה מהורה לילדו ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות הרלוונטיות - אם מדובר בדירתו היחידה של...
המשך תשובה