אבי נפטר לפני כמה שנים אך לא רשם ירושה, בית המשפט קבע כי אני ואימי הם היורשים והדירה הפכה להיות בבעלותנו. כיום אני חושב על דירה להשקעה והייתי רוצה לדעת אם הייתי מעביר את מלוא הזכויות שלי לאימי, איך זה יכול להוות לי מכשול, אם בכלל. תודה רבה.
אפשר להעביר בקלות. עושים העברה ליא תמורה. אתה תהיה פטור ממס ואמך תשלם שליש מס רכישה. יש סיכוי גבוה שכם היר תהיה פטורה ממס רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה