שלום רב, הורי רכשו לפני מספר שנים בקרקע מהמינהל . כרגע צריכים להעביר את הקרקע על שמם בטאבו .הם רוצים להעביר את הקרקע על שמי (בתם )האם יכולים לרשום מיד על שמי בטאבו? 2.האם על העברת קרקע (לבניה לא דירה ) גם חל הפטור של שליש מס רכישה ? 3.האם כדאי לחכות להתרי בניה לפני העברת זכויות לבת או שאין משמעות . תודה רבה
לגבי 1/3 מס רכישה- אכן זה חל.
לא אמורה להיות בעיה עקרונית. אם טרם הושלם הרישום בטאבו ניתן להעביר את הזכויות במינהל על שמך ובהתאמה הזכויות יירשמו בטאבו.
יש לבדוק עם המינהל את הסכמתם.
אני לא רואה הבדל בין לפני היתרי בנייה או אחרי. היתר בנייה צריך להוציא בעל הזכויות. יחד עם זאת יכול להיות שלאחר הוצאת היתר שווי הקרקע יעלה ואז גם המיסוי יהיה בהתאמה גבוה יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה