בעבר רכשנו דירה ומאחר וההורים שלי עזרו מאוד לקנות את הדירה רשמהו 60%על שמי ו40%לבעלי .היום אנחנו מעוניינים להשוות ולרשום 50%ו 50 %מה עלי לעשות?
לעשות העברה ללא תמורה של ה- 10% הנותרים.
אם זו דירת המגורים שלכם אתם תהיו פטורים ממס שבח ורכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום, העברת דירה מאם לבנה ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות אלייך). באשר לשאל...
המשך תשובה