מבחינת מיסוי מקרקעין: 1. העברת דירה לבן - במתנה בחיים - זה שליש מס רכישה? ואין מס שבח? 2. העברת דירה לאחיין (או קרוב רחוק אחר) - במתנה בחיים - שליש מס רכישה או מס רכישה מ לא? מה לגבי מס שבח? ובצוואה זה ללא מיסים? תודה
לבן- מתנה בחיים לבן:פטור ממס שבח ושליש מס רכישה.
מתנה בחיים לאחיין- אין פטור ממס שבח.
צוואה- ללא מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה