יש לי 2 בנים ודירת חדר אחת. אני לא רוצה לתת אותה לשניהם כי הבנתי שכל אחד מהם שיקנה דירה בעתיד שניהם יצטרכו לשלם יותר מסים. אז חשבתי להעביר על שם אחד מהם ולהכניס בהסכם שלי איתו 2 תנאים. האחד שמשכר הדירה שיקבל יפריש מחצית לאחיו והשנייה שכשתימכר הדירה בעתיד הוא ייתן מחצית לאחיו. האם אחד או שני התנאים הוא בעייתי ועלול לטרפד העברה ללא תמורה ומהי מידת הסבירות שזה יקרה? תודה רבה מראש ושנה טובה.
2 התנאים אפשריים ויש גם דרכים להבטיח את ביצועם.
אנא פנה אליי אמצעות המס' דלמטה לצורך ביצוע העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצן שלום, שאלתך ספציפית ואינה מתאימה למענה במסגרת הפורום הרחב. נדרשים פרטים נוספים ע"מ להשיבך כהלכה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה