אירית שלום. לפני כ-18 שנה נפטר אבי ז"ל ללא צו ירושה ודירתו הפכה להיות בבעלות 1/6 כל ילד (3 ילדים) + 3/6 בבעלות אימי שתחיה. כיום ברצוננו (הילדים) להעביר את כל הדירה לבעלות אימנו המלאה (אזרח ותיק) ללא כל תמורה. מהם המיסים שיחולו על הצדדים?
הינך יכול לפנות אליי לייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה