אירית שלום. לפני כ-18 שנה נפטר אבי ז"ל ללא צו ירושה ודירתו הפכה להיות בבעלות 1/6 כל ילד (3 ילדים) + 3/6 בבעלות אימי שתחיה. כיום ברצוננו (הילדים) להעביר את כל הדירה לבעלות אימנו המלאה (אזרח ותיק) ללא כל תמורה. מהם המיסים שיחולו על הצדדים?
הינך יכול לפנות אליי לייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה