שלום, אשמח להבין אם במידה וכזוג נעביר את דירת המגורים הנוכחית הרשומה על שנינו (בני זוג) להיות על שם אחד מאיתנו ואז השני ירכוש דירה, האם היא תוכר כדירה יחידה לצרכי חישוב מס רכישה? (האם אין הסתכלות של רשויות המס גם על נכסי בני זוג?) תודה מראש, אייל
רשויות המס מתייחסות לתא משפחתי כיחידת מיסוי אחת. ניתן אולי לעשות זאת באמצעות הסכם יחסי ממון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה